استفاده از ستاو کاربران ios

نحوه استفاده از ستاو و امکانات آن برای کاربران iPhone

None

نرم‌افزار ستاو امکان ایجاد تمرین، برنامه تمرینی، دوره و فرم‌های ارزیابی اختصاصی را در اختیار مربی‌ها قرار می‌دهد. به منظور استفاده از این امکانات نیاز است تا کاربر مدارک مربی‌گری خود را برای کارشناسان ستاو ارسال نماید. این مدارک توسط متخصصین و اساتید بررسی شده و پس از احراز سنجی تایید و حساب کاربری شخص به مربی ارتقا داده می‌شود. در ادامه این مراحل با جزئیات بیشتری توضیح داده شده است.

ورود و لاگین با شماره همراه

بدین منظور نیاز است تا وارد پنل کاربری سیستم شوید. برای این منظور بر روی این لینک کلیک نمایید و در صورتی که هنوز لاگین نشده باشید در سیستم صفحه زیر را مشاهده می‌کنید. یا به راحتی می‌توانید پس از اینکه صفحه اصلی https://setav.ir را باز کردید بر روی گزینه "ورود/ثبت‌نام" کلیک کنید تا وارد محیط نرم افزار شوید. مشابه زیر

https://setav.ir/dashboard

حال در این مرحله پس از وارد کردن اطلاعات خود مثل نام، نام خانوادگی و ... وارد قسمت تنظیمات پروفایل شوید (که یک دکمه با رنگ آبی است.). مشابه تصویر زیر:

در این قسمت اطلاعات شخصی خود را وارد کنید.
در این قسمت نیز باید مدارک مربی گری خود را ارسال کنید و بر روی گزینه ارسال مدارک در نهایت کلیک کنید.

مدارک شما توسط تیم ستاو بررسی شده و در صورت صحت سنجی دسترسی مربی به شما داده می‌شود. در ادامه برخی از امکاناتی که در اختیار مربی قرار داده شده است را می‌توانید مشاهده کنید.